【網友投稿】《反對前跑道區餘下三幅酒店用地改劃為住宅用途》

前跑道區餘下三幅酒店用地及鄰近的設施

早前城規會就《啟德分區計劃大綱草圖》S/K22/7接受公眾申述,勢估唔到喺公開諮詢環節,竟然連一份支持嘅意見都冇。

其實呢個改劃建議,曾經上過海濱事務委員會,主席都提過,如果將呢幾塊地劃做住宅,係咪就可以解決到房屋問題? 係咪就可以解決到劏房問題?

既然呢3塊地改劃成住宅都會預計建成豪宅,咁有冇諗過冇左呢3塊酒店地,對郵輪碼頭同旅遊樞紐既發展會有乜影響? 可以預計改劃了這3塊地,既不能解決目前的問題,也為將來帶來了更多的問題。

如果,你打算將跑道末端打造成娛樂旅遊地塊,那肯定會嘈。民居靠哪麼近,合適嗎? 反而用來做高端酒店,變成了一個緩衝區,是十分好的規劃。

在疫情前,郵輪碼頭每逢靠岸落客,總會對附近交通帶來很大影響,而且要等巴士等的士出市區亦大排長龍。因此在郵輪碼頭附近建設酒店可達到旅客分流的效果。高端客戶落船後直接經空中花園直達5星酒店稍作整頓,配合旅遊中樞分流旅客,那麼在下船後第一時間需要坐車的人會大大減少,旅客候車時間亦會大幅減少,至少不會一下船便感受到香港特色之排隊。

香港能夠有清晰規劃的市區地已絕無僅有。而美好發展往往都只變為豪宅項目。貝沙灣旁的數碼港,白石角的科學園。科技產業除了自我陶醉的美好就剩下豪宅產業,人們總愛說香港地產有霸權,除了地產商賺到盡之外,政府取易捨難地將好的地點都拿去賣掉起豪宅亦是幕後推波助瀾。

解決房屋問題,是要加快北部都會區的建設,公私營房屋比例是7:3 但老實說到時有屋又會否冇人要? 都唔係冇聽過派間公屋都嫌遠嫌偏僻,真心最難為的是夾心階層買層wetland 樓都要用成萬67尺。 

#土木工程拓展署 #規劃署 #城規會 #啟德跑道 #海濱事務委員會 #旅遊中樞 #啟德郵輪碼頭

(文章標題由編輯加上)

—————————

編輯「阿訊」回應:

感謝網友投稿同關心最近 #啟德4B5用地 #啟德4C4用地 #啟德4C5用地 嘅規劃修訂,好高興咁快收到第一篇投稿,就上文嘅觀點寫啲補充:

-       認同改劃酒店地為住宅用途無助解決基層住屋問題:平時講住屋問題都係講窮人上唔到車,排唔到公屋,要住劏房。跑道區住宅都係行超級豪宅(價格)路線,完全同基層無關。私人住宅有唔少業主都唔係自住,而係買樓收租,窮人同夾心階層就幫業主供樓,永世都上唔到車。貧者越貧富者越富嘅不良現象理應壓抑。

-       認同三塊酒店地有阻隔噪音污染嘅功能/呢三塊地轉住宅會面對更多噪音問題。跑道末端有唔少噪音源,例如郵輪、跑道公園、政府飛行服務隊啟德分部,有非住宅項目阻隔噪音好啲。如果有留意以往啟德規劃嘅佈局,近噪音嘅用地主要都係商業用地或者G/IC用地,唔會係住宅。近九龍城嘅2A區商業地對正太子道東都申請改劃住宅用途,咁樣規劃係唔理想嘅。

-       啟德郵輪碼頭係不設岸上供電設施(有興趣了解更多可以Google「啟德郵輪碼頭 岸電」),郵輪停泊期間係會繼續燒油供電,空氣污染物吹到周圍都係。政府喺岸電嘅研究報告話郵輪傾向裝洗滌器(scrubber)減少空氣污染,因而寧願燒油都唔用岸電,令岸電需求大減,唔裝好過,不過洗滌器只係減少到二氧化硫(SO2)同懸浮粒子,對氮氧化物(NOx)減排幫助唔大。4C5用地貼住郵輪碼頭,郵輪就喺隔籬,污染物食到好應。(買咗維港1號嘅準街坊都應該要留意呢個問題,越近郵輪碼頭越出事)

-       酒店地以服務式住宅(Serviced Apartments)嘅形式存在可唔可行?格局係酒店,喺旅遊業不景氣嗰陣做住宅,好景嗰陣轉做酒店。

留言